בערוץ
 
 
 
 
טעינה...
 
 
 
 
 
nana10 יוצא לדרך 

nana10 יוצא לדרך

 
 
מחשבים נענע 10

הבוקר נחשף אתר nana10 החדש. פרט לשינוי העיצובי, האתר החדש מבטיח להציב את הגולש במרכז ולשנות את חווית הגלישה, עם פיצ'רים כמו nana360 ו-naname האישי

 
 
 
 
 
 
 
 
 
עמוד הספורט של נענע 10 החדש (צילומסך)
 עמוד הספורט של נענע 10 החדש (צילומסך)   
הבוקר נחשף העיצוב החדש של אתר נענע 10. האתר החדש מציע לא רק שינוי ויזואלי מקיף, אלא גם שינוי מחשבתי - מעתה, מצהירים ב-nana10, מובטח לגולשים כי חווית הגלישה שלהם באתר תשתנה, וכך גם אופן השימוש שלהם בו. מנכ"ל nana10, זאב חספר, אמר על העיצוב החדש במסיבת העיתונאים שמתקיימת כעת: "אחת המטרות שלנו היתה ליצור בידול משמעותי - שכבר מרחוק אפשר יהיה לזהות שזו נענע. רצינו לחרוג מהמבנה המקוון של עיתון מסורתי". הוא הסביר את הקונספט החדש: "nana360 מביא לגולש משהו מעבר לתוכן הרגיל - בלוגים, פורומים, כל סוגי המידע שיש ברשת. בעתיד יוצגו בו תכנים מכל הרשת, גם מחוץ לנענע". על הממד החברתי של nana10 אמר חספר: "אני לא מאמין ברשת חברתית כמשהו נפרד. סממנים של רשת חברתית בעיני זה א"ב של כל אתר"‬.
 
 
מי שעיצב את הגרסה החדשה של האתר הוא המעצב הבריטי נוויל ברודי, שאחראי לשינוי פניהם של אתרים כמו The Insider, הגארדיאן ואף Ynet הישראלי. במטרה לתפוס את העין ולמתג את nana10 כשונה מכל מתחריו, בחר ברודי בשפה עיצובית ייחודית שצבעה את nana10 בגווני אפור. גם הלוגו עבר רענון והאחדת צבעים, וכך נזנחו עלה הנענע הירוק, שהיווה את סימן ההיכר של נענע מראשית ימיו, כמו גם הצבע האדום שאפיין את לוגו ערוץ 10.

nana360: מהפכה בהרגלי הגלישה

במסגרת ההשקה, הציג חספר את החזון שמנחה עתה את האתר. לדבריו, nana10 לא מגביל את עצמו לצורת הגלישה המסורתית, המקטלגת כל ידיעה חדשותית וכל כתבה בהתאם לערוץ התוכן אליו היא שייכת ותו לא. חספר הסיר את הלוט מעל התפיסה החדשה של האתר, המכונה nana360. על פי תפיסה זו, הגולש מגיע לאתר ב"מצב רוח" מסוים - רצון לצרוך תוכן מסוג מסוים, בין אם מדובר בתוכן קהילתי, תוכן חדשותי, תוכן הקשור בקניות, תוכן טלוויזיוני, או סתם גולש בשביל הכיף. לפיכך, הניווט ב-nana10 החדש מתבצע על פי עולמות התוכן (צהוב לתוכן, ורוד לכיף, ירוק לישראבלוג וקהילות, כתום לקניות ותכלת לתכני ערוץ 10) - כאשר כל אחד מהם עומד ומתקיים בפני עצמו, אך נהנה מאינטגרציה של תכנים משלימים מעולמות אחרים. כך, לדוגמה, לצד כל כתבה יוצעו לגולש תכנים רלבנטיים ממספר ערוצי תוכן וממספר עולמות תוכן מקבילים. בעתיד יוצגו בו תכנים מכל הרשת, גם מחוץ לנענע.
 
 
 
 
שינוי משמעותי נוסף נעשה בדרך בה מתייחס האתר למתחריו - במקום להגביל את הגולש לתכנים של nana10 בלבד, ממתג את עצמו nana10 החדש כאתר שמרכז תכנים בהתאם לנוחותם של הגולשים ובהתאם לצרכיהם. כלומר, במקום לכלוא את הגולשים באתר, הם יקושרו לתכנים חיצוניים הישר מתוך אתר nana10. בהתאם לכך, ערוצי התוכן יציגו בדפי הבית שלהם עדכוני RSS של אתרים מובילים. גולשים שיחפצו בעדכוני RSS מאתרים נוספים יוכלו לבצע התאמה אישית של תכנים אלו בעמוד האישי שלהם (אזור המכונה naname). עם זאת, nana10 החדש לא מסתפק בכך, וערוצי התוכן השונים יציגו באופן קבוע הפניות לפורומים ולקהילות, וכן יפנו לתוכן גולשים מישראבלוג.
 

naname: מווידג'טים ועד היכרות אישית

מתלבטים? התייעצו בכדור
 מתלבטים? התייעצו בכדור   
חלק ניכר מחווית הגלישה יתבסס על naname, סרגל כלים שיוצג בצידו השמאלי של המסך, ויאפשר התאמה אישית של nana10 לפי צרכי הגולש. חספר הסביר כי מדובר במעין "רשת חברתית בלי להיות רשת חברתית" - כלומר, הגולש יוכל להפוך את naname לאזור אישי בו יוסיף תמונה שלו ויספר על עצמו, וכן ייצור את חווית הגלישה המועדפת עליו באמצעות ווידג'טים (יישומונים) שונים. בין אלה ניתן למצוא מיישומונים המעניקים ערך מוסף ומידע נדרש (מזג אוויר בעולם, לדוגמה) ועד אפליקציות שנועדו להנאה אישית בלבד ("כדור החלטות"). בדיוק כמו ב-nana360, גם ב-naname פתוחה לגולש האפשרות לצרוך תוכן מאתרים אחרים, והוא יוכל להתאים את הזנת ה-RSS על פי בחירתו.

החל בימים הקרובים ועד להשקה הרשמית, ערוץ המחשבים של nana10 יציג בפניכם בהרחבה חלקים מהאתר החדש, וילווה אתכם כדי לאפשר לכם התאקלמות קלה למגוון השינויים והחידושים שנעשו באתר. כמו כן נכיר לכם את הכלים שיאפשרו לכם ניצול מקסימלי של האפשרויות החדשות שנוספו לאתר, לקבלת חווית הגלישה המקסימלית.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by